Kalau ikut sejarah hidup.
Ramadhan kali ni biasa saja.
Tapi kalau compare dengan last year, this year worst.
Rasa cam tak layak je nk beria ia beraya. (tapi baju raya sampai 2 pasang..bluwekkk)
Semoga allah panjangkan umur untuk berjumpa lagi dengan ramadhan yg akan datang.
Serious, cuma dengan penuh mengharap, apa juga perubahan(ke arah kebaikan of course) even cuma sekelumit ni kekal dibawa sehingga keluar dari bulan mulia ini.
Search This Blog
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
My first umrah
Ya Allah, please invite me again, every year. I must thank jemil for his blessing and support. Izinkan pergi, and tolong jagakan kids. My d...
-
Ketahuilah rakyat jelata sekalian fb page vetik store kat fb yg iklan smartwatch dengan harga memanggil manggil suh beli tu penipu besar. ...
-
Mari mula menulis semula. Hiuhiuhiu... Kita start dengan cerita sedih ye. hahahaha apadaaaa. Arghhh..tak kira. Kalau dh namanya jiwa s...
-
"Pakar sebuah pusat perubatan Amerika Syarikat, Dr Jay Hoecker menyifatkan tantrum adalah satu proses tumbesaran yang normal. Ia juga b...
No comments:
Post a Comment