Search This Blog

Contest: KAMI 1st GA

Dijemput join oleh tuan rumah sendiri..mestilah terharu kan.
Lagipun contestnya mudah sgt.. lagipun saya mmg teringin sgt nk Noen jahitkan apron dan hot pads macam yg dia buat ni.. hihihi.
Baru la bleh feeling2 hot mama masa tgh masak kannn...

Utk Noen, saya rasa saya harus dipilih sebagai pemenang sbb.......

Saya pembaca tegar blog2 kamu..saya sgt2 adore dgn kerja tangan kamu. ('kerastangan'...tgn saya jauh lebih keras..hahahha) jadi kamu perlu jahitkan saya apron dan hot pads colour hitam dan merah...(ecewahh..siap request colour okehh!)



Sesiapa yg nak join GA pertama Noen boleh ke blognya. Follow all the steps and complete..easy!

No comments:

Post a Comment

Kids Silat

Alhamdulillah for another great week. This week just a rehat rehat at home weekend. Semalam lepak rumah mak kejap with in laws. Masak kari u...